diaita-twn-5-taperΚάντε τη δίαιτα των 5 τάπερ

Λιπαρές σφολιάτες, άνοστα σάντουιτς, φτηνά σουβλάκια και πίτσες με αμφιβόλου ποιότητας υλικά ή μαραμένες σαλάτες με πολλά λιπαρά, αποτελούν τη γκάμα των παραγγελιών στο γραφείο. Όλα αυτά μπορεί να είναι νόστιμα αλλά και πολύ επιβλαβή για την υγεία.

Επίσης 10 περίπου ντελίβερι, είναι αρκετά για να μείνετε χωρίς ευρώ από τα μέσα του μήνα.

Η καλύτερη λύση για να μπείτε σε μια ισορροπημένη διατροφή και να εξοικονομήσετε λίγα χρήματα είναι τα θερμός φαγητού από τη Thermogallery στα οποία μπορείτε να διατηρήσετε το φρέσκο, σπιτικό και υγιεινό φαγητό σας(εφόσον υπάρχουν υγιεινές επιλογές), στη ζεστό ή κρύο για αρκετές ώρες.

Τι να βάλετε στο τάπερ φαγητού για να διατηρήσετε την ενέργεια και την απόδοσή σας σε υψηλά επίπεδα και το βάρος χαμηλά;

Το σωστό περιεχόμενο ενός τάπερ θα πρέπει να αποτελείται από:

  • 50% σαλάτες.  Οι φυτικές ίνες που περιέχουν οι φρέσκες σαλάτες, βοηθούν στον κορεσμό. Επιλέξτε πράσινα λαχανικά όπως ρόκα, μαρούλι ή ντομάτα, αγγούρι και συνδυάστε τα με κάποιο κρέας χωρίς λίπος ώστε να είναι εύπεπτα.
  • 25% πρωτεΐνες. Βοηθάνε στην πνευματική διαύγεια και τη συγκέντρωση. Μια καλή επιλογή είναι τα λιπαρά ψάρια, τα οποία ευνοούν τη μνήμη, λόγω των Ω 3 λιπαρών οξέων.  Επίσης καλή επιλογή είναι το βραστό αυγό, ο τόνος ή το (βραστό ή ψητό) κοτόπουλο ή γαλοπούλα.
  • 25%  Σύνθετοι υδατάνθρακες. Διατηρούν το σάκχαρο σε σταθερά επίπεδα και απομακρύνουν την υπνηλία. Διαλέξτε ανάμεσα σε πατάτα, κινόα, καστανό ρύζι ή όσπρια.

Ποια είναι τα 5 τάπερ;

Το πρώτο τάπερ είναι του πρωινού. 

Το πρωινό μας πρέπει να είναι πλήρες οπότε μέσα στο ποτήρι βάζουμε στο θερμό τάπερ μια μερίδα γαλακτοκομικού όπως γάλα/γιαούρτι/κεφιρ και προσθέτουμε φυτικές ίνες όπως βρώμη / quinoa/ πίτουρο, ένα κουταλάκι κάποιου είδους ξηρό καρπό και αποξηραμένα φρούτα όπως goji berries, raspberries, blueberries.

Το δεύτερο και το τρίτο είναι αυτό του μεσημεριανού και του βραδινού φαγητού.

Σύμφωνα με τη δίαιτα του πιάτου πρέπει να καταναλώνουμε σε κάθε μας γεύμα από όλες τις ομάδες τροφίμων (σαλάτα, πρωτεΐνη, υδατάνθρακες) αρκεί να τις καταναλώνουμε με τη σωστή αναλογία, όπως είπαμε και παραπάνω. Τα ισοθερμικά δοχεία της Thermogallery, βοηθούν τα τρόφιμά σας να διατηρούν τη θερμοκρασία τους έως και 6 ωρες. Ένα π.χ. γεύματος είναι, χόρτα και κοτόπουλο και 1 φέτα πολύσπορο ψωμί ή μπρόκολο και ρύζι και σολομό.

Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ξεχνάτε τα ενδιάμεσα σνακ που πρέπει να έχετε μαζί σας για να κόβετε τις λιγούρες.

Τέταρτο και πέμπτο τάπερ λοιπόν, περιέχουν το δεκατιανό και απογευματινό αντίστοιχα.

Ένα μικρό δοχείο φαγητού από τη Thermogallery, είναι ότι πρέπει για τα δεκατιανά. Βάλτε μέσα 7-10 ανάλατους ξηρούς καρπούς και μια μερίδα αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα, που θα σας γεμίσουν ενέργεια. Τα μπαστούνια λαχανικών, είναι επίσης μια θρεπτική επιλογή.

Τα μπολ του απογευματινού, θα πρέπει να χωράει άνετα μια μερίδα πρωτεΐνης όπως είναι το γιαούρτι ή ένα αυγό ή ένα κομμάτι γαλοπούλας.

Οργανωθείτε λοιπόν, προμηθευτείτε μπολ από τη Thermogallery για τα φαγητά σας και διώξτε τα περιττά κιλά που σας ταλαιπωρούν.

Διαβάστε περισσότερα για τα θερμός φαγητού της Thermogallery:

By | 2017-07-21T01:57:38+00:00 Ιούλιος 21st, 2017|Νέα & Άρθρα|0 Comments

Είμαι ο Απόστολος Χαντζής και είμαι ιδιοκτήτης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος Thermogallery με ΘΕΡΜΟ ΦΑΓΗΤΟΥ όπου μπορείτε να κάνετε με ασφάλεια τις συναλλαγές σας.

Leave A Comment